tirsdag 23. august 2011

Forventningsfull....

Jeg går stadig rundt med følelsen av at høsten virkelig er her.... de milde solstrålene som i går traff oss, var liksom ikke noe annet enn lun høstsol. Ikke noe galt i det altså. Høsten er i grunn en fantastisk årstid. Dessverre har jeg ikke rukket å bli lei av sommeren enda.... men likevel er det noe med at det blir mørkt tidligere. Det er deilig og kjølig om natten. Og kveldene tilbringes under et pledd, med tente lys i huset.












I tillegg må jeg si at høsten er en fantastisk tid å shoppe klær på. Den definitivt beste årstiden, etter min mening! :)
Hva er vel bedre enn å komme hjem med lekre nye støvletter eller ankelboots, og kanskje et plagg i deilig strikk??
Å joda... garderoben må nok oppgraderes, snart. Når man har fått barn, og vært hjemme i permisjon kan jeg trygt si at jeg ikke er helt "up to date" hva mote angår. Men det kan heldigvis endres på :)
Jeg får pakke sammen et par store poser med klær og donere vekk, før de nye godsakene fylles i skapet.


 


Har alltid en litt forventningsfull følelse i kroppen når jeg går inn i en ny årstid... det er som om alt er mulig, og at denne høsten skal alle drømmer og planer settes ut i livet... hehe - det blir jo aldri helt sånn. Men følelsen er likevel god å kjenne på :)

Snart skal jeg også tilbake i jobb, fulltid. Det skal bli både fint og rart. Etter å ha hatt all tid i verden, i snart 1 år, skal jeg leve i den berømte tidsklemma. Vel... vi får nå se hvor hardt rammet jeg blir av den. Jeg gleder meg til å bla om til neste kapittel. Hvem vet hva som venter... ? Det er jo uansett opp til meg, og min evne til å gjøre det beste ut av de øyeblikkene og mulighetene som kommer.
Skal definitivt sette meg noen helt konkrete mål, som jeg skal dele med dere.. da er det lettere og virkelig gjennomføre!

Ha en fin, fin dag, alle mann. ( Her får vi faktisk spennende besøk om litt.....så må kaste meg rundt!)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar