søndag 7. august 2011

En sommer er forbi.........

Sitter og ser på at regnet PISKER mot stuevinduene, og nå ser det faktisk ut som om sommeren er over for denne gang. Det kjennes igrunn sånn ut også.... en kald vind trekker liksom litt gjennom veggene.
Heldigvis lever jeg enda på minnne fra ferien. Og det kommer jeg til å gjør lenge :)

For dere som aldri har vært på ferie mer enn 2 uker på samme sted, og er skeptiske, kan jeg forsikre om at det er helt fantastisk avslappende. Jeg følte alltid at jeg hadde god tid. Hele 4 uker var vi borte hjemmefra, og fant på en måte et nytt hjem dit vi kom. Ukene gikk fort.. for fort, og når tiden var inne for å reise hjem, følte jeg meg ikke klar.
En ting er uansett helt sikkert: Det er ikke siste gang vi ferierer på denne måten...... Enda kan jeg lukke øynene og kjenne at det store oliventreet i hagen gir meg skygge, og høre glade stemmer fra bassenget.
Aaaaah... hvilken lykke det har vært.
Her har dere et lite bildedryss fra min ferieidyll med familien i Juli.





El Olivo Grande, Coin - Andalucia. 2011.
















Fortsatt GOD SOMMER, til dere alle. Vi krysser fingerne for at den ikke er over :)

Adios!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar