søndag 28. august 2011

Det finnes mang slags kjærlighet!




Jeg har en kjærlighet, som noen definitivt vil kalle en last. Jeg simpelthen elsker TV!
Det er noe avslappende, restituerende og tilfredsstillende med å sette seg ned og stirre på det som måtte foregå i den boksen :)
Tør å innrømme at jeg hadde hatt store problemer med å være uten tv i mange dager av gangen. (Det hører med til historien at jeg ikke så noe særlig på tv, mens vi ferierte io Spania i sommer, altså. Så heeeelt håpløs er jeg ikke.)

Min mann er av dem som til tider kan bli såå lei av det han kaller "søple-TV", at han humoristisk truer med både det ene og det andre. LIKEVEL, og til tross for han gjentatte ganger påpeker at jeg ser altfor mye på tv, valgte han å kjøpe en kjeeeempe stor og lekker tv til meg i julegave i fjor.... haha..:)
Ris til egen bak, sier du? Ja, er ikke uenig i det!

Vel.... nå er det høst, og alle kanalene har lansert sitt høstprogram. Fra og med i morgen, braker det løs med både nysatsninger og gamle travere. Sannelig må jeg si at det er mye spennende å velge i.
Neida.. jeg skal ikke se ALT - men har mine favoritter i år. tror faktisk at Arild også kan like noe av dette :)

La oss starte med de tingene jeg IKKE skal se:
- Skal vi danse, begynner å bli gammelt nytt..... går i det samme igjen og igjen.
- IDOL, talentkonkurranser er jeg også litt ferdig med. Er såå mange ulike varianter, som egentlig er like!
- Gøy på landet, ikke fengende, på noen måte.
- Robinson, er så avhengi av "innertier" personligheter for å være noe å se. Langdrygt.
- Jakten på kjærligheten, kan bli bedre med den nye programlederen.... men står likevel ikke høyt i kurs.
Kunne nevnt maaaaange fler her, men plukket ut de typiske publikumsfavorittene.


Høstens favoritter:
- 71 grader Nord, er alltid en vinner i min bok!
- Torsdag kveld fra Nydalen, verdt å få med seg.
- Big Brother, er tilbake. Skal forsøke meg på et par program... men er litt skeptisk. Verdt en titt.
- I kveld med Ylvis, har jeg tro på. Synes gutta er fantastiske og gleder meg til dette.
- Helt perfekt, ser såå morsomt ut. Humorserie med bla Thomas Giertsen. Kjempe fan, i utgangspunktet :)
- Dama til......, med Live Nelvik ser ustyrtelig gøy ut og kan bli en av årets høydepunkter.
- Folk i farta, med Alex Rosèn liker vi her i huset. Første runde var veldig bra, og blir sikkert en vinner !


Alt i alt, synes jeg det er mye bra i år. Mye relanseres, og mye er helt nytt. Det ligger tilrette for en hyggelig tv-høst....så nå er det bare å enes om hvilke program som kan fenge oss begge.... hehe....:)
Fortsettelse følger !


Ha en fin søndag, og spennende premiere-uke :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar