lørdag 8. oktober 2011

RADIO

Dere vet at jeg liker å se tv...... men jeg elsker å høre på radio!  Og gutta i Radioresepsjonen er mine definitive favoritter.
Jeg begynte for alvor å fatte interesse for dem, mens jeg var i permisjon. Og nå er jeg mer eller mindre hektet. Laster ned alle podcaster, og lytter flittig, både til og fra jobb.
Det er sååå min type humor, riktignok langt over kanten i blant, men fantastisk bra.
Radioresepsjonen sendes på P3, mandag -torsdag 10-12.



Litt opp samme gate, er Misjonen med Antonsen & Golden. Sendes kun 1 dag i uken(fredag)... noe som er altfor lite... :)



Disse to i P3 morgen, er det alltid hyggelig å starte dagen med!
Hverdager, fra kl 0630.


Meggene er også fornøyelige! De inviterer en mannlig gjest i studio, som mer eller mindre blir sjekket opp og skjelt ut, om hverandre :)


Lørdagsrådet, er knallmorsom lørdagsunderholdning. Elsker det!:)

Oppfordringen er klar: Slå på radioen innimellom!




Jeg registrerer at flere og flere prøver oppskriftene jeg legger ut. Det synes jeg er veldig morsomt.
Fremover nå, vil jeg gjerne at dere sender meg ting dere vil ha oppskrifter på. Enten dere vil ha hverdagsmat tips, bakst, desserter, kosemat, helgemat eller andre ting.
Send meg en kommentar! :)


Ha en fortsatt strålende helg, alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar