tirsdag 20. september 2011

Bursdag og feiring!

I dag fyller vår vakre og morsomme Ulrik 1 år!
Derfor har det blitt 2 selskaper i helgen, og både vi og hedersgjesten har kost oss masse. Kaker, venner, familie og gaver. Alt som hører til.
Jeg kan ikke fatte hvor dette året har blitt av.... virker som i går jeg sjekket inn på Ullevål til det planlagte keisersnittet, og fikk oppleve den aller største dagen i mitt liv. Alle minnene er sååå sterke enda -  og når jeg ser på den lille gutten på bildene fra fødestua, blir jeg fremdeles rørt. Husker jeg følte meg som den sterkeste kvinnen i verden, og kunne aldri tenke meg at noen andre hadde følt det på samme måte.. hehe :)
Tiden var magisk!

I dag skal jeg overraske Arild med deilig middag når han kommer hjem. Vi må jo også feire litt og mimre, over noen glass vin.
Gjetter på at han husker dagen på samme måte som meg. Han var til tider ganske målløs på sykehuset :)


Mange har spurt meg om hva jeg bakte til gjestene i helgen, og jeg kommer tilbake med oppskrifter allerede i morgen. Har blant annet en sinnsykt god sjokoladekake, som min bror forsynte seg GRÅDIG av på søndag, for så å føle seg litt "tung". Ikke så rart.. den inneholder både 400 gram meierismør, 2 plater kokesjokolade, en boks med rømme og 1 pk kremost i glasuren... jaja... :)


Ha en fin kveld, videre. Jeg må passe middagen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar